Tegnap voltunk megint a varosban. Setaltunk a familiaval a Central Parkban (ami sokkal de sokkal nagyobb mint amire emlekeztem) Ezutan megneztuk a vilag egyik legnagyobb muzeumat a Metropolitan Museum-ot. A hely valami fantasztikus. Az egyik teremben egy egesz egyiptomi epulet van kiallitva amit darabokban szallitottak ide es itt ugyanugy osszeraktak. Utana meg elmentunk a Guggenheim Muzeumba ami egy szar. Lehet, hogy az en hibam de sosem voltam oda a modern muveszetert. A hely ugy nez ki mint egy parkolohaz belul biztosan erdekes modern szobrok meg festmenyek vannak, de annyira de annyira nem voltam ra kivancsi. Nem igazan az en stilusom a modern muveszet. Egyaltalan. Ugorjunk. Aztan eltaxiztunk (tipikus NY-i sarga taxival) a Plazahoz ahol meg ismet csak a szupergazdag embereknek fenntartott boltok vannak. A turistak es nalam sokkal de sokkal tehetosebb emberek forgatagaban megint eszembe jutott az az idezet a hiusagrol. De azert poen lett volna pl a Tiffany & Co.-nal megkerdezni, hogy "Hey, what can you get me for 10 bucks?" :)

Leendo kozgazdaszkent(akarom mondani leendo diplomas munkanelkulikent) nem hagyhattam ki azt se hogy lefenykepezkedjek a Wall Streeten. Meg voltam az Apple store-ban is ahol szinten nagy tomeg volt mert most jon ki az uj iPhone amit en is kiprobaltam ha mar ott vagyok. Mit ne mondjak egesz jo kis bizgentyu. Kivancsi vagyok mennyiert lehet majd otthon venni.

Na most igy egyelore ennyi, majd meg jelentkezem.

Szerző: aliasdoki  2009.06.24. 17:17 Szólj hozzá!

Címkék: nagyutazás

A bejegyzés trackback címe:

https://aliasdoki.blog.hu/api/trackback/id/tr291205998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása