Na mar regen irtam a kirandulasrol. Szoval a legutolso post ota jartam a Szabadsag szobornal. Nevetseges merteku biztonsagi intezkedesek utan feljutottunk a hajora. Szerencsere a ciponket itt nem kellett levenni mint mondjuk a Heatrow repteren. o_O Egyebkent amiota otthonrol elindultunk a csaladomon meg egy ritka balfasz bevandorlasi tiszten kivul csak udvarias emberekkel talalkoztam. Eddig. Hat amit itt a hajon muveltek az durva. Airport like security. Bekaphatjak. JAAJ de nem! Eloszor mas.

Eloszor elmeselem a femdobos jamaikai csavo tortenetet aki a kikotoben a sorba allo embereknek zenelt. Mindenkitol aki odaert melle megkerdezte hogy honnan jottetek. Los Angelesbol mondja egy par. Beverly Hills-i zsaru zenejet lenyomja nekik a femdobjan. Floridabol mondja egy kirandulocsoport. Karib tenger kalozai. Egy naszutaspar franciaorszagbol. Marsellies. A csavo tud mindent. Odaerunk. "Where are you from?" Mondom neki europa ugyse tudod. Na de melyik orszag. Hungary. Faszi nyom egy colgate reklam mosolyt. Es... kerem szepen.... LEJATSZOTTA A MAGYAR HIMNUSZT! Utana meg a Kek Duna keringot. Ennyi. A csavo az uj peldakepem. Ha a vilagmegvalto nagy terveim dugaba dolnek akkor ezt fogom csinalni en is. Egy nagyvarosban fogok gitarozni MINDEN arrajaronak valami szemelyeset.

Na szoval szabadsagszobor. Megtudtam, hogy az igazi cime az hogy:"Liberty Enlightening the World", azaz a "Szabadsag megvilagitja a vilagot" Adam ha olvasod a puszit amit kuldtel atadtam neki. Meg csinaltam par vicces mokas kepet. Tudjatok amolyan Doki fele humor. Ezutan az Ellis-islandre vezetett az utunk. Ahol annakidejen a bevandorlokat fogadtak. Pont mint a Keresztapa 2ben. Megtudtam hogz 942 ezer magyar ill magyar szarmazasu ember el az USA-ban elsosorban New York es Philadelphia allamokban. Illetve lehetett keresgelni az archivumban ahol is a nagyszuleim megtalaltak a nagyszuleiket akik annak idejen egy jobb elet remenyeben ide jottek dolgozni. Majd miutan tiz evet lenyomtak a szivargyarban hazamentek es foldet vettek es hazat es csaladot alapitottak aminek a vegtermeke vagyok en meg a hulye ocsem. Es megtalaltuk oket. Durva. Azt kamuztak, hogy rokonokat latogatni jonnek. Kivancsi vagyok hogy veluk is balfasz volt e a bevandorlasi tiszt. Akinek lehet hogy epp az unokajanak az unokaja volt velunk is balfasz. Tudjatok az univerzumnak nagyon elcseszett humora van.

Szerző: aliasdoki  2009.06.29. 06:24 Szólj hozzá!

Címkék: nagyutazás

A bejegyzés trackback címe:

https://aliasdoki.blog.hu/api/trackback/id/tr71214837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása